czwartek, 12 kwietnia 2012

Zakupy, zakupy sialalala

Cześć!
Dwa dni temu nagrałam haul i postanowiłam że go dzisiaj wrzucę. Musiałam go niestety lub stety podzielić na dwie części, ponieważ był za długi. Teraz każdy ma po ok. 3-4 min. Miał on 7 min i parę sekund więc by mi się wgrywał kilka godzin.

Pomyślałam też, że fajnym pomysłem byłoby to, żebym takie zakupy nagrywała 2 razy w miesiącu, na początku i końcu miesiąca. Jeżeli uda mi się tylko zdobyć coś na początku miesiąca to będzie tylko raz taki haul w miesiącu, i na odwrót. 

Zakupy są w większości kosmetyczne. Praktycznie wszystkie rzeczy mam pierwszy raz, czyli można powiedzieć że je testuję i na pewno dam wam znać co o nich sądzę :) Byłam w 2 kosmetycznych i 1 spożywczaku, ale w każdym kupiłam coś co by mi się przydało. 

Co kupiłam nie będę wam zdradzać. Chociaż.. a niech będzie wrzucę wam kilka fotek :)

 

Płatki kosmetyczne - Lilibe, Patyczki kosmetyczne - Cleanic, Sól do kąpieli - BeBeauty, Świeca zapachowa - LaRissa, Żel do mycia twarzy - Nivea Visage, Maseczka do twarzy - Ziaja



Rossman -  Płatki kosmetyczne, patyczki kosmetyczne



Biedronka - Sól do kąpieli, świeca zapachowa



Sekret Urody - Żel do mycia twarzy, Maseczka do twarzy


I to tyle fotek nie będę wam więcej zdradzała zapraszam do filmu :D


Cz.1 :



Cz. 2 :



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz