czwartek, 17 maja 2012

outfit na luzie + wynalazek z szafy

Witam, witam ! :)
Dziś chciałabym pokazać wam mój ootd taki trochę na luzie.
Szukałam we wtorek koszuli na apel i co znalazłam ? Jakże cudowną bluzę po prostu nie mogłam się oprzeć i musiałam ją koniecznie dzisiaj założyć. Bluza jest niesamowicie wygodna i luźna że nawet jej nie czuć że mamy ją na sobie.
Może wrzucę wam zdjęcia tego outfitu to sobie ją zobaczycie :)


Tutaj widzicie fioletowe spodnie, które pochodzą z bazarku, targu i zapłaciłam za nie 60 zł - 80 zł


Tutaj widzicie właśnie ten wynalazek z szafy :) Jest to bluza z Nike ( Napis : Just Do It.) Nie miałam o niej pojęcia :)


...A pod spodem bluzka z F&F ( sieć z Tesco) w paski


Naszyjnik z literką "P"


Postawiłam dzisiaj na wyprostowane i rozpuszczone włosy :)


Filmik :


Pozdrowionka i do następnego :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz