sobota, 18 lutego 2012

Moje nowe zdobycze kosmetyczne

Hej!
Dzisiaj coś nie coś o produktach, które zakupiłam, udało mi się zdobyć w najbliższym czasie. 
A więc większość to nowość (tylko jeden produkt, który używam od dawna) i myślę, że coś mi się uda opowiedzieć o nich :)

Tak wyglądają wszystkie produkty :
Szampon do włosów, krem do stóp i paznokci, błyszczyk do ust, peeling do stóp i cienie do powiek. Więcej niżej..

Szampon do włosów : Garnier, włosy normalnie i przetłuszczające się.
Użyłam go jak na razie 4-5 razy i się sprawdza, ale lepiej nie zapeszać ;) Ładnie pachnie, ma wyciąg z kwiatu lipy, jest wydajny mimo tego że ja go już trochę zużyłam, a mam takie coś że muszę dużo szamponu wylać na głowę hehe :) Jak go jeszcze trochę poużywam to myślę, że zrobię na jego temat recenzję. Cena: 5zł-10zł (Sekrety Urody)

Krem do stóp i paznokci: Be Beauty seria foot expertiv, odżywczo - nawilżający
Mam go już drugi raz i jest naprawdę dobry. Ma ładny zapach, szybko się wchłania tylko jak się go za dużo nałoży to ciężko się wchłania. Dość fajna konsystencja. Bardzo fajnie komponuje się z innymi kosmetykami to pielęgnacji stóp z tej serii i bardzo, ale to bardzo go polecam. Cena: 2zł-4zł (Biedronka)

Błyszczyk do ust: Eveline Cosmetics
Użyłam go jak na razie kilka razy ale wydaje mi się dobry, aczkolwiek jeszcze go popróbuję trochę i dam Wam znać co i jak. Myślę że na szminkę/pomadkę będzie dobry. Cena: 5zł-10zł (Zakupiłam go w Biedronce)

Peeling do stóp: Be Beauty seria foot expertiv, wygładzająco-regenerujący
Jak na razie sprawdza się nieźle, fajnie peeling'uje, ładnie pachnie. Ma fajne małe drobinki pumeksu. Wydaje mi się, żeby trzymać się "przepisu" że tak nazwę tego produktu i żeby go używać 2-3 razy w tygodniu, bo innym razem to nie będzie dawało takiego efektu jaki miałoby dawać. Więc ja się tego będę trzymała, a jeszcze w połączeniu z kremem do stóp z tej serii będzie po prostu miodzio moim zdaniem. Cena: 2zł-4zł (Biedronka) 

Cienie do powiek: Eye Shadow, błyszczące
Nie są najlepszej jakości jak to cienie z tanich gazetek, aczkolwiek podobają mi się ;D Niektóre cienie jak widać już próbowałam. Pigmentacje ich widać tylko na paletce, a na powiekach już nie za bardzo, chyba że damy dużo to wtedy. Przykro mi że już ich nie dostaniecie ;(
Myślę, że i tak w nie byście nie zainwestowały więc cóż tu dużo pisać. Cena: ok.5zł (gazetka)

Cóż, więcej nic już nie zakupiłam więc mam tylko tyle. Na koniec pokażę Wam jeszcze raz wszystkie kosmetyki.

To tyle na dzisiaj. Trochę się napisałam, ale czego się nie robi dla przyjemności ? :D 
Pozdrawiam serdecznie!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz