sobota, 25 lutego 2012

Nowy lakier do paznokci

Witajcie !
Dzisiaj na bazarku, przechodząc koło stoiska z kosmetykami, głównie z lakierami, postanowiłam że się zatrzymam i zakupię sobie lakier do paznokci. Trochę pogrzebałam, kilka z lakierów mi się spodobało, ale postawiłam na tym, że zakupię jeden. A że co weekend idę tym bazarkiem to, co weekend kupuję tam lakiery do paznokci oczywiście w miarę możliwości, kupiłam. Można powiedzieć nawet tak, że je kolekcjonuję, ale nie czuję czegoś takiego po prostu lubię je zbierać, mieć kolorowo na półce i testować każdy z nich. Nigdy nie wiadomo który na coś może się przydać, więc wybieram takie kolory których nie mam, bo takie które już posiadam nawet podobne to nie kupuję, bo po co kiedy już mam taki sam. Czasami mi się zdarzy że kupię lakier który mam ale to naprawdę rzadko. Staram się dobierać kolory które mi się podobają lub na które mam aktualnie ochotę. Przykładowo kiedy nadchodzi lato staram się dobierać kolory letnie i bardziej żywe, a jesień bardziej stonowane. 

Przechodząc bardziej do tematu chciałabym Wam pokazać oczywiście lakier który udało mi się zdobyć, bo o to w tym poście chodzi. 
A więc lakier jest z Golden Rose seria Miss Selene (jeżeli to tak można nazwać), a numerek jego to 216:
Miss selene lakier do paznokci /nr 216 / 
Tak otóż on wygląda. Cena jego to ok.2zł-3zł. Naprawdę świetnie wygląda na paznokietkach, daje w oczy, trochę ciężko wysycha moim zdaniem(to moja wina bo 20 min przed wyjściem je malowałam) ale nie wiem czy to wina że nim potrzepałam, może mrozu, że stał się taki wodnisty i dość ciężki do rozprowadzenia. Myślę, że jak trochę postoi to będzie dobrze i zgęstnieje.
Zdjęcie wrzuciłam z internetu, ponieważ zapomniałam zrobić zdjęcia a jest już dość późno na pstrykanie fotek więc pomyślałam że wstawię zdjęcie z internetu, a później ewentualnie wstawię zdjęcie tak jak on wygląda z moich rąk. Mam nadzieję że się nie pogniewacie.

Pozdrawiam serdecznie :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz